torsdag 7 april 2011

Före & och just nu!

Tycker jag blir smal om magen men inte ansikte så tog några bilder idag och leta upp en bild i liknande vinkel när jag var "stor"! De fick mig att inse att jag har lykats med något och att de händer något. Behövde det. Man blir tokig av att inte se resultat. Är det bara jag som tycker att min näsa ser mindre ut :P hehe !

Kände mig extra stolt nu så skrev med vikten med stolthet! ;) Tycker man får en bättre bild av de hela då :)

-

Började den 1mars 2011 så jag är så glad! Mitt första mål var ju 60kg inför Thailand. Sen får vi se. Vet ju inte hur min kropp ser ut när jag väger 55-56kg som jag enligt mitt BMI ska väga. Så blir kanske att mäta då ist och forma kroppen snyggt :)

2 kommentarer:

  1. är glad för din skull att du lyckats gå ner :) jag har också gått ner, typ 6 kg. men tycker inte det syns nånting :/ men men bara att fortsätta! :)

    SvaraRadera
  2. Oj! Vilken skillnad! Visserligen är du söt som socker på båda bilderna men det är jättekul att du känner dig fin också. :)

    Stirra dig inte blind på bmi bara. ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist