fredag 15 april 2011

sol idag igen :D

Underbart att de är soligt idag igen :D Jag och Elvira spenderar nästan hela dagen utomhus så fort det är så här :) Idag blir de nog inte middag i solen men tänkte gå till lekplatsen en stund med Elvira :) Är så skönt att ha det nära. Ser den nästan från lägenheten :) Så fort solen kommer till baksidan så kommer vi nog ta en filt och sitta där. Sen måste jag som är blekis få skryta med att jag fått färg efter att ha solat i måndags och igår :) Trodde knappt mina ögon när jag kollade mig i speglen :P Men känns skönt att jag kan få färg ganska lätt iaf nu när jag ska till Thailand. Efter att ha varit i Grekland 1 vecka för bara några år sen trodde nog ingen jag vart iväg :P haha

1 kommentar:

  1. Det är ju bara bra att du grundar lite innan Thailand så inte vintersvennehuden får en chock. ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist