tisdag 7 juni 2011

Karins naglar nr 2!

Ja detta är andra gången som Karin gör naglar hos mig! Känns kul! Då är man inte helt kass ;) blev jätte nöjd!!!:D Har använt den nya gelén från J-nails å den är jätte fin att arbeta med! Hoppas dom håller lika fint! Men slutresultatet känns också mycket bättre och ser bättre ut! Ska göra 4 personer denna veckan och 1person nästa vecka! Tänkte inte göra fler naglar innan kursen som börjar på lördag men eftersom de är skolavslutningar så hade jag inte hjärta att tacka nej :) men sen när jag gått lite längre på kursen ska jag få ihop 80-100h praktik hemma så hoppas de finns någon som vill ha naglar i sommar :) mer info när jag vet mer :)

3 kommentarer:

  1. jättefina naglar Amanda :) Du vet att mina naglar är villiga i sommar :)

    SvaraRadera
  2. Helen Bäckebo7 juni 2011 kl. 21:37

    Amanda! jag vill gärna ha naglar fö faan! facebooka mig när du vill sätta igång!

    SvaraRadera
  3. Hej Amanda!
    Hoppas att allt är bra, kikar in här lite då och då.

    Jag är jätteintresserad ifall du behöver nån att fixa naglar på =)

    Hur mycket tar du per gång och ungefär hur länge håller dom?? Jag har alltid velat gå på salong, men inte känt att jag haft råd när jag pluggat, men nu är det ju jobb som gäller framöver och då har man råd att unna sig...

    Hör gärna av dig till mig på antingen sofiaholmstrom@hotmail.co.uk eller på tele 070 57 47 846

    Btw. Du har en otroligt gullig liten tjej!

    Kramar Sofia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist