måndag 4 oktober 2010

{♥{♥Kawaii Deco-Den Video 1♥}♥}

Har stor sug att börja pilla med decoden (vet inte om de finns något svenskt ord för de) måste bara skaffa lite grejer till de! Tror de kommer bli en pysselblogg av detta! ;) Har så mycket projekt för mig. Måste verkligen fixa en bra pysselhörna som jag nämnt innan. Har ni någon sida med bra förslag? jag hittade en bra sida för ett tag sen men kommer nog aldrig hitta den igen tyvärr! Å vet ni va?! Vi flyttar om 1månad :D

-

Å som ni ser har jag fått hjälp med att lägga in filmer på bloggen! Tnx Alv :D

4 kommentarer:

  1. Massa coola skal till iphonen ju ;) när du har lärt dig får du göra ett sånt skal till mig ;D /Ida

    SvaraRadera
  2. Det är så groteskt att det blir tufft fast naglarna var liiiite för läskiga i min smak. Men det är förbaskat snyggt gjort alltihop även om min praktiska sida undrar hur man knölar ner en sådan där telefon i fickan eller väskan. :P

    Finns så mycket pyssel jag skulle vilja lära mig, jag satt och dreglade över en blogg med en tjej som gjorde massa fina små våfflor på hårnålar men jag saknar nog en gen för sådant pill. =)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Gillar du pyssel, kawaii och andra söta saker?
    Jag har nyligen startat en pysselblogg där jag även säljer handgjorda smycken och decoden!
    Kolla gärna in den och shoppa loss bland alla söta saker!
    http://supplyforcuties.blogspot.com

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist