tisdag 5 oktober 2010

ebay leverans nr 2 :D

kassa bilder :/


Skulle bloggat igår kväll men min telefon vägrade lägga upp inlägget. Å Eftersom jag var hos mor å far orkade jag inte starta datorn där osv. Sen va det ju dags för Ullared när vi var där ;D Men innan vi åkte till min familj så var min kära svärmor här och lillsvägerskan Adi :) Mycket trevligt :) Vi tittade på filmer från våran film kamera. Bland annat filmen när Elvira åt potatis för första gången i lördags :D Gick fin fint :)
-
Sen åkte vi som sagt till min mor å far för att hälsa på och titta på Ullared :) Men jag visste även att de fanns 5paket till mig med saker från Ebay! :D Fick mobilskalet, ringen, 2st acrylformar och Uv-gel som Jessica ska få! :) Så hoppas de mesta rullar in denna veckan! :)
-
Nu ska jag kolla på Deco-Den prylar medan Elvira sover :D Har hittat en super bra sida men eftersom frakten är 150:- till Sverige så får man ju beställa så det lönar sig. Dom är mycket billigare än Ebay på många saker :) Kolla in sidan här om ni är intresserade: http://www.strapya-world.com/

1 kommentar:

  1. Hej :) kan du inte lägga upp filmen när hon äter? Jag vill oxå se:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist