onsdag 20 oktober 2010

Äntligen städning :D


nej jag har inte blivit tokig. Det är bara så att jag aldrig har ork att städa längre då Elvira vill vara med 24-7. Hon kan inte ligga på babygymet för så fort jag blir tråkig rullar hon ut på golvet, tappar nappen och gråter. Hennes fina gungstol kan hon inte ha eftersom hon tar tag i stolparna på den och drar sig så att hon trillar och hänger nästan upp och ner i den. Å Jimmy jobbar som han gör. Men så kom jag på idag att jag kunde ta fram hennes flyttsäng. Den ser hon ju ut igenom och kan inte slå sig på golvet osv. å eftersom jag ställt den i hallen ser hon mig mig i hala lgh iaf. Sen är det bara att flytta den ju :D Så nu ska jag städa och packa för fulla muggar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist