onsdag 6 oktober 2010

användbar dekoration! :)


Denna söta kaktus är inte bara skötsel fri utan går också att använda som penna! :) Folk blir nog förvånade om man tex. har den på sitt kontor, dom kommer in och vill ha något på skrivet, å då tar man upp sin kaktus! Då får nog personen ett leende på läpparna ;D
Å för 59:- är det väl lätt värt de :) En julklapp till någon kontorsnisse kanske? =)
-
På tal om julklappar har jag ju några att slå in. Även ett paket till min lill kusin som fyller i November! :) Har heller inte många kvar att köpa! :D Hur går det för er? Har ni börjat?

3 kommentarer:

  1. Haha kul grej ;)
    Jag har redan köpt färdigt allt =)
    /Ida

    SvaraRadera
  2. kul penna:) jag har inte kommit någonstans med julklapparna den ända jag ve vad jag ska köpa till är dig:)
    Annars har jag ingen aning vad jag ska köpa:S

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist