tisdag 26 oktober 2010

tisdag!

Fortfarande inget internet. Tur man har sin iphone! Nog om de!
-
Idag började det med att jag trött som bara den går upp för att koka vatten till Elviras gröt. Då ser jag något på spisen. En lapp där det stod: grattis på namnsdagen!Under lappen låg de choklad! Mums! Glad blev jag :) är ju det lilla som gör de ;)
-
Sen vidare på f-gruppen till bibblan i veddige. Mysigt faktiskt att få va där inne igen, många minnen :)
-
Sedan åt jag i himle och tog sedan med mig Adi och Vicke till stan för att shoppa lite. Hittade dock inget. Eller ja, jag köpte ett par varme leggins och Vicke en kofta. Annars va de inte mycket att ha. Så vi åkte till himle igen
.-
Efter att jag vart i himle en stund skulle jag hem för att ringa Telia. Men tappa suget när Jimmy sa att han skulle jobba sent. Därför drog jag till veddige och hälsa på mor och far.
-
Sen åkte jag hem, njöt av lite mjölk och choklad, skrapade en lott jag köpt och vann 50:-! Å efter denna långa och underbara dag ligger jag här i sängen och kan som vanligt inte sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist