måndag 18 oktober 2010

måndag....pust!!


Vilken måndag det har varit. bra och jobbig. Först åkte jag till babyhuset och handlade lite saker till Elvira. Efter det hälsade jag på min praktikplats! Var där ganska mycket under skoltiden. Jobbat lov där och som sagt praktiserat där. Så de va kul att träffa dom igen :)

-

Sen har det mest gått ner för. Elvira har gnällt i ett och vädret blivit mörkare och regnigare för varje minut. Så är helt slut. Men som tur är kom Jimmy och räddade mig med en stund ledigt från mammarollen och lite choklad. (fusk jag vet) Så när jag skrivit klart detta ska jag och min lilla familj sätta oss att titta på Ullared och sen bara mysa hela kvällen. Hörs imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist