måndag 11 oktober 2010

Gekås & Ebay :)

Tog en sväng till Gekås idag då jag ville iväg! Måndag är ju super bra, måndag innan middag är det väl ingen som åker dit. Då blir det lugnt och härligt att gå där. TRODDE VÄL JAG! X( Nästan ingen parkeringsplats, bussparkeringen var full och det var som ni säkert förstår fullt inne i varuhuset också! Vet jag kunde vänt eftersom jag inte har långt hem. Men jag tänkte att de kanske går, dom har ju ändå byggt ut! Men icke! Det ända posetiva var att det inte blir lika dyrt ;) Blev leggins, sjal, ring och haklapp. Lägger upp bilder sen när jag känner att tiden räcker till :)
-
Ikväll blir det till att åka till Veddige iaf eftersom jag har fått fler saker från Ebay :) Ja jag får sakerna dit, eftersom det tar ett tag att få sakerna och vi snart ska flytta ville jag vara säker på att jag får sakerna. Så blir det väl att se Ullared också! :)

1 kommentar:

  1. Haha, var också där idag. Riktigt fullt där ju..Blev ju helt knäpp av att knö sig fram.. :P

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist