tisdag 5 oktober 2010

egen tid!


Jag är lyckligt lottat som har en unge som alltid sovit hela nätterna! i början var det 22:00 -06:00, lite frukost och sov till 9:00-10:00! Nu har hon börjat lägga sig mellan 19:30-20:30 och vaknar ganska exakt klockan 08:30! Så jag är utvilad varje dag! Men eftersom det är ända tiden på dygnet hon sover riktigt länge är det också ända tiden jag har till att göra MITT! Det är super viktigt och super svårt att ta tid till sig själv och hinna med sig själv när man fått barn. Så nu sitter jag här (kollar klockan) klockan 23:23 och vill börja göra Deco-Den, pärla, nagelkonst osv osv osv. Men det går inte för jag ska upp "tidigt" imorgon för att fika med F-gruppen. Kommer nog dock fastna här till ungefär 00:00! ;) Men godnatt iaf!
-
Psssst! Klicka gärna i vad du tycker i min röstning här till vänster! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist