söndag 17 oktober 2010

fin till bion :)


Tänkte lägga ut en bild på hur man såg ut när man skulle på bion med Jimmy. Fick dock ingen
bild på hela mig eftersom det inte fanns tid till de. Men så när jag tittade igenom bilderna såg jag att jag hade blinkat på en av dom. Men man såg min sminkning bra så tänkte att det är ju bra då har jag något annat att visa iaf :) Inte för att jag är proffs eller så. Använder tex. ögonskugga väldigt sällan, dock oftare :) Fortfarande lite rädd för färger. Vill ju inte riskera att se ut som en påskkärring ;D Men lär väl sig det också någon dag :) Någon som har något bra tips med färger?! ögonskugga?! applicering?! osv ?? :) Ni som såg det jag bloggade för bara ett par inlägg sen, med "färdigt" smink man bara dra/lägger på så säger jag bara att det är inget för mig ;P Vill göra det själv :)

1 kommentar:

  1. Viva la diva! Fina knallfärger men för ett okej pris så att man kan slänga dem om det inte faller en i smaken! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist