torsdag 7 oktober 2010

roligare frukost! :)

Någons födelsedag? Alla hjärtans dag? Eller vill du bara piffa upp din frukost? Varför inte skaffa dessa stämplar. Du Stämplar din rostmacka och sätter ner den i rosten och vips så har du något fint mönster :) Finns ett par att välja på, vet att jag sätt fler mönster på andra sidor. Dessa är från http://www.roligaprylar.se/. Brukar bli från dom, men dom har så mycket kul :)

Vilken hade du valt av dessa?

Kom ihåg att man inte ska rosta stämplen! Blir inte så bra då! ;)

1 kommentar:

  1. Jag tror inte det är så svårt att gissa vad jag skulle välja... ;)

    Och det där smörgåsjärnet med Svampbob fyrkant ångrar jag fortfarande att jag inte köpte..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist