måndag 13 juni 2011

Emelies naglar :)

Ja då har man vart på nagelkurs i helgen :) spännade och härligt att få utbilda sig till något nytt. första dagen fick jag lära mig manikyr och spa. Andra dagen så skulle vi bygga våra första gelénaglar :) Jag har ju gjort mycket hemma med billiga saker och lärt mig via youtube. Men ack va mycket fel man gjort. Men jag var väl inte jätte förvånad så jag gick ju dit med inställningen att jag verkligen inte kan någonting. Jag tror det blir bäst så. Hade ju lovat Emelie innan jag började kursen att jag skulle fixa hennes naglar till skolavslutningen och så blev det. Så detta är min första hela förlägning (gjorde bara en hand på en annan elev på skolan). Resultat: Jag är faktiskt väldigt nöjd med slutresultatet. Annars har jag gjort 3 st spabehandlingar på några nära och kära. Mycket att hålla reda på när man skall massera och så. Men både de jag masserade och Emelie var nöjda vad jag förstod och då är jag det med :D

-

BTW! Ni som har mig på facebook och skrivit en liten "intressekommentar", tack till er jag blir så glad och ska hinna med er snarast :) Är ju lite klurigt när man måste fixa barnvakt till virre då Jimmy inte har bestämda arbetstider. Har som mål att hinna med MINST 3st per vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist