torsdag 26 maj 2011

en god morgonvana

MUMS!


Sen ca 2veckor tillbaka har jag börjat ta en smoothie varje morgon. Jag gör inga komplicerade men enligt mig goda smoothies :) Köper fryst blandad frukt i låda. Just denna morgonen blev de med ananas, mango, hallon, vindruvor, melon och kanske någon mer. Så tar jag ett halvt paket och lägger i min mixer och i med naturell yoghurt. Jag brukar bara ta lite på måfå, skulle gissa på att de blir ca 1½dl eller något i den stilen. Sen mixar man såklart och häller i ett glas. Om man vill kan man som jag gjorde idag lyxa till de med färsk frukt ovan på.

Går jätte snabbt är gott och nyttigt :)

Ljudet av mixern får en att vakna till med ;P hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist