fredag 10 december 2010

julklappar


så nu är det inte mycket kvar av denna jobbiga men ändå roliga sak....handla julklappar. Är så kul att se när folk bli glada :) och jag tror jag har hittat bra julklappar till alla. Det jobbiga är ju precis det att hitta något. Men vill ju gärna köpa något som personen vill ha och inte något "det bli nog bra".

Så här ser det ut just nu:

  • 2 paket kvar att köpa
  • 2 paket kvar att slå in av dom jag köpt (pappret tog slut igår...morr..tur att syrran köper lite när hon ändå ska hit :D)
  • 1paket har försvunnit i flytten och jag vet inte vart jag ska leta, om det är inslaget eller inte. Men som tur är det mammas paket. Hon ska få ett annat och hon fyller i Januari så i värsta värsta fall får jag ge henne den då. Om jag hittar den tills dess med :S

-

Nästa vecka blir det nog inte så mycket liv i denna bloggen. Inte i helgen heller BTW.

  • För på lördag blir de LBS julbordet och söndagen kan ni nog lista ut själva.
  • Måndag och Tisdag = STÄDA STÄDA STÄDA!!!
  • Min födelsedag :D :D :D Hurray
  • Torsdag och Fredag är jag och Jimmy iväg på min födelsedagspresent/julklappOnsdag =
  • Lördag och Söndag ska jag ha fika för att jag fyllt år. Eftersom vi har liten lägenhet fick jag dela upp släkterna.

Fullt upp som sagt. Sen hinner man knappt andas innan det är julafton. Ta ett nytt andetag och så är det 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist