torsdag 31 mars 2011

Minns ni?

De gör jag! Var ju i söndags! ;) skit glad även om jag visste att jag skulle gå upp igen! För 2,3kg från ena dagen till den andra är lite väl snabbt! Så jag tänkte att jag går upp 1 - 1,5kg eller något! Nej jag fläskar upp 2,2kg :P aja -0,1kg är ju faktiskt 0,1kg! Å nu går jag bara ner 0,1kg nästan! Gött på så vis att man kanske kan hålla vikten lättare! Men igår när jag gjorde Idas naglar tittade hennes kompisar Vicke och Karin förbi. Och de första Vicke säger när hon ser mig (hon har inte sätt mig sen jag började) är nått i stil med: " åh va smal du har blivit! " Blev jätte glad! :) blir glad när andra som ser mig ofta säger det med! Men aah jag vet inte de fick mig till att fatta att jag är smalare! Kommer vara glad för det länge iaf! Så tack Vicke ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist