måndag 14 mars 2011

Ooh yesssss!

Jag fick ner allt förutom 0,1kg som jag hade gått upp. Så gött! Trodde jag skulle fortsätta uppåt efter denna fuskhelg :P skulle grillat men Kim och Matilda på lördagen men pga vädret blev det tacos och glass! Men igår var det bättre väder och det blev grillning med Kajsa, Kristofer, Paulina och Nicko! Sen kom jag på nu när jag skrivit klart att jag och jimmy var barnlediga i fredags. Vi skulle kolla på mustasch. Så innan det passa vi på att åka till Ikea och femmanhuset. Försökte äta så nyttigt jag kunde. Men gick ju bra ändå detta. Jag som ändå tog några klunkar cola. Ja ja är sååå nöjd med denna helgen! Ätit gott och träffat härliga vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist