lördag 28 augusti 2010

kungsbacka

Väska och ring från H&M


Blev låååång dag i kungsbacka. Åkter hemifrån 9.00 och var hemma för 20minuter sen (kl 19) Är helt slut. Det tar på krafterna att se allt folk hela dagen och traska runt i affärer och hålla koll på Elvira. Men kul hade vi. Åkte upp med Mamma, Mormor och Elvira. Syrran Louise var uppe en snabbis med. Jag köpte en väska och en ring som ner ser. Mycket trevligt.
Vanligtvis skulle Jimmy ringa runt kanske 5 och se när jag kommer hem. Men gick ingen nöd på han iaf. Han har ju vart på Elmia idag med jobbet och tittat på lastbilar. Skulle tydligen vara en erotikmässa där samtidigt. Så han är väl super nöjd. Å på tal om super så har dom gjort det hela dagen också och han ska vidare ikväll, så var inte mycket vettigt man fick ur han när vi pratade för en stund sen. Men men jag är inte sur för det eftersom jag ska upp till Matilda så fort jag är klar. Ska väl titta på film eller något sånt mys.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist