måndag 30 augusti 2010

LCHF frukost


Första LCHF dagen är igång. Började dagen med baconlindad halloumiost!! Självklart blev det ett gott glas 3% mjölk :) Eftersom jag fött barn och allt skäms jag inte över att säga att jag väger 70kg. Så det är där jag börjar. Vill ner till 60kg minst! Väger jag mindre än 60kg finns det nog inte så mycket Amanda kvar.
Har testat denna dieten innan så jag vet att jag kommer klara detta fint. Kommer bara bli några små fusk denna veckan då jag redan har lite planerat. Men gott med mjukstart ;)

4 kommentarer:

  1. Baconlindad halloumi till frukost! Det kan inte gå fel! :D

    SvaraRadera
  2. Vad betyder LCHF? Och vad äter man på ett ungefär då? Kram

    SvaraRadera
  3. Low Calori (stavning?) High Fett ! Du utesluter socker och kolhydrater! Du ska äta riktigt fett och proteiner! Så när du väljer tex ost så köper du den fetaste. Man ska inte äta potatis, ris, pasta, undvik fruk osv. Googla så finns det många bra sidor. Tycker om denna dieten då motion inte är nödvändigt och man äter sig smal och frisk. Många blir av med diabetes somm man har det har jag läst

    SvaraRadera
  4. Oh! :) Nu känner jag igen den ja. :D Det är gött att slippa det med pasta, ris och potatis och äta kött och sallad till bara. :D Ska kolla lite på den.. ^^

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist