tisdag 10 augusti 2010

Tisdag!

Hänt mycket men lite idag eller vad man ska säga. ¨Jag var tvungen att åka till hajen & handla så jag gjorde det. Men hade fortfarande myror i brallan så tog en sväng till Fynd i Falkenberg å köpte lite smått å gott. Sen när jag vart hemma en stund kom Jimmy å hans kusin Kristoffer. Käkat lite och så. Å nu sover Elvira & Jimmy kör hem Kristoffer så här sitter man å försöker få tiden att gå. Ingen lust att lägga mig nu.

Min vecka är förresten ganska fullplanerad tycker jag:

Onsdag: BVC + Fika hos Jimmys mormor & morfar

Torsdag: Gekås + Fota med Emelie

Fredag lr. Lördag: Rida

Lördag: Fixa inför dopet

Söndag: Dop



Men det är kul när det händer något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist