torsdag 27 januari 2011

ibland vill jag...


bara spola tillbala tiden! När man var 14-16år! Om man bara visste hur fint man hade det! :) Saknar folket, skolan, festerna, moppe hänget ;D haha! De hände mycket skit under dom åren med som man gärna hade sluppit. Fast hade kanske inte vart den jag är idag isf?! Fast är jag nöjd med MIG? Jag vet faktiskt inte. Vissa saker har blivit bättre vissa sämre. Men tror jag har lärt mig att gilla helheten. Å ta tag i dom där små skit sakerna jag inte gillar i min takt. Jag är ju mer nöjd än onöjd iaf! Å de är jag jävligt stolt över! Vi lever ändå i en sjuk värld där man har så många måsten. Undra hur jag är när jag är 30år? haha ! Den som överlever får se ;D Ingen aning varför jag skrev allt detta men gött å få ner de på ord iaf :)

2 kommentarer:

  1. Hej !

    Vill du vara med och tävla om veckans blogg !
    Besök då www.skrh.blogg.se och kommentera inlägget att du är med !!Vinn reklamering till din blogg !

    Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Hej du!
    jag vill bara upplysa dig om att jag har en tävling om en valfri Sailordress på min blogg om du är intresserad. Om inte så får jag ber om ursäkt för att såna hära kommentarer inte bruka uppskattas så ofta. Men är du intresserad så vill du säkert inte missa :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist