söndag 2 januari 2011

Vira

Storhandlat idag och tvättat 3 tvättar! Nöjd :) imorgon är det en vanlig måndag igen! Jimmy jobbar och jag är hemma med tösen! Skönt men ändå trist! Skönt att allt är som vanligt men tråkigt att allt de roliga är över :/

Jag är fortfarande snuvig men är mycket mycket bättre! Så tar det ganska lugnt med allt var träning heter! Har mest varit ute och gått och kört lite lätt yoga och styrketräning på Wii fit. Häromdagen hämtade jag mina nya kokböcker iaf :) så nu ska jag bland annat lära mig att äta fullkornsgröt och frukt till frukost. Slut på macka som innehåller massa dumt! Får bli på helgen om jag skulle bli super sugen ;)


Obeskrivlig & oändlig kärlek till den ungen! :)

3 kommentarer:

  1. hejsan ! , Såg att du har skrivit hoss Foki :)
    Det om att man inte får stampa på pengen får du absolut inte då du kan bli strafad med flera års fängelse eftersom kungen finns på mynet, Kungen är allt för dom, Du får inte slicka på frimärken som min mamma nästan gjorde , det är samma sak som att spotta på kungen. Du får inte kasta saker på dom jätte stora bilderna som finns på kungen överallt, som en person gjorde då han fick 20 års fängelse :S

    Och så finns det ett par rosa och orange plast armband där det står någon text om kungen på , Dom får du inte köpa då det bara är thailändare som får köpa dom och sedan ge dig dom.

    Min pappa som har tatuerat in kungens märke på armen tipsar om, att man aldrig heller får tatuera in märket precis som det ser ut, det måste finnas något litet fel! Och ser någon polis eller människa att du bär kungens märke bugar dom och ber till dig var du en går.

    Förlåt för en väldigt långt inlägg, men det kasnke hjälpte ? :D

    SvaraRadera
  2. no problemos ! :D

    du överlever det är härligt där ! (:
    Och det finns ju sådana svampar där inne som du lägger frimärket på :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist