tisdag 18 januari 2011

Thomas Sabo

Fick hem mitt Thomas Sabo armband jag beställde från Ebay! Är inte riktigt 100 på om de är äkta! Men texten finns å det ser snyggt ut! Speciellt eftersom jag fick armbandet + berlockerna för 50:-! Berlockerna är iaf stämplade men har inte hittat någon stämpel mer än "Thomas Sabo" på armbandet! Men nöjd iaf :D



Uppdatering: efter att ha kollat lite till hittade jag en stämpel på armbandet också! Å med stämplen menar jag inte att de är äkta Thomas Sabo utan att de är äkta silver! Om stämplarna inte är fejk! Men som sagt för 50:- så bryr jag mig inte så mycket ;)

1 kommentar:

  1. Fint armband! Letar också efter lite billigare TS-berlocker, ska kanske kolla i där.

    Kolla gärna in min Tradera-sida och se om du hittar något skoj!

    http://www.tradera.com/auktioner/CarolineA-

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist