onsdag 24 november 2010

klickat hem från hm..

Ja rubiken säger väl allt. Jag behövde ett skärp, hittade detta på rean :D


Visit hm.com

Sen är det så att jag fryser lite på kvällarna så jag ville ha en go pjamas. Så beställde denna söta, byxorna var nog det som fick mig att fastna för pjamasen :D




Visit hm.com

Å sist men inte minst hittade jag denna mysiga tröjan. Ville ha blekrosa men den verkade slut även om jag gick in samma dag som jag fått katalogen där jag sätt den. Så beställde en rosa. Men så ringde jag ändå H&M för att se om den fanns. Då hade fakiskt någon gjort en retur på en blekrosa i min storlek. Så får hem båda! Så då kan jag bestämma vilken jag vill ha :D Gott med tröjor med "ludd" innuti :)


Visit hm.com

De e lite tråkigt att H&M:s bilder blir lite små när man väljer blogga kappen på deras hemsida. Men ni vet väl att det bara är att trycka på dom så ser ni dom i bättre storlek :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist