söndag 7 november 2010

vad klappar ditt hjärta för!?

Gjorde det där testet på http://www.folksam.se/ Först trodde jag man skulle få svara på frågor i stil med: Vad gör du en vanligt vardagskväll? Men så var det inte så jag svara och fatta inget. Men sen tändes en lampa och jag fatta att det var som 20frågor ungefär. Så tänkte bara på det första jag kom på. Jag tänkte på katktus och som ni ser, det blev kaktus :) å som ni ser så listade den ut de! ;D Kommer den fram till fel kan man bara trycka nej, då får man några frågor till så den kanske listar ut det. Lite tidsfördriv här på min lediga stund när Jimmy och Elvira handlar. Men får väl rensa lite. Här ser ut som.......

1 kommentar:

  1. sv; Ikke så mye, men jeg har veldig lyst, eneste grunnen til at jeg ikke gjør det er fordi jeg har ikke så mye utstyr.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist