fredag 5 november 2010

mat mat mat


Blir en del inlägg här på raken. Men har så mycket att skriva så det bara bubblar i mig. Så kör på bara :) Vill inte lägga allt i ett inlägg för då blir det bara en stor röra som våran lägenhet ungefär :/ Sitter och äter färdig mat, någon thai grej typ. Gott när man e super snuvig och enkelt. Skönt! Tänkte åka till Håsten sen och hämta ett paket jag fått från Bubbleroom. Men får se om jag orkar med snuvan :(! Tänkte att två panodil och stark thaimat skulle göra susen. Hoppas hoppas!!

3 kommentarer:

  1. svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir! :D Nu kan du se min bloggadress iaf :)

    SvaraRadera
  2. Stackarn är ju förkyld:P'är så glad att Sigge kom tillbaka!:)

    SvaraRadera
  3. Komenera att du är med under inlägget med tävlingen, Tack ! ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist