måndag 29 november 2010

nattuggla!!

Jag är verkligen en nattmänniska! Vi åkte å storhandla strax efter 8 och var hemma vid ca 10! Inte lägger jag mig då utan då beodrar jag Jimmy att mata Elvira! Å jag själv ställer mig och diskar vårat berg av smutsdisk och gör ett rentdiskberg ist! Passar sen på att tvätta och tumla! Men ack då hann den bli klar! Hängde upp å starta ny! Lägga Elvira (bara mamma som gäller) å nu är ju den tvätten snart klar så kan ju lika gärna vänta å starta den tredje! Haft hela dagen på mig, men nej läggdags blir bra :P vet inte varför men är mer motiverad så är på kvällen! Aja gott att få gjort de iaf :) sen sover ju Elvira till 9 så jag blir ju utvilad ändå! Värre om man ska upp 7 :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist