måndag 21 februari 2011

endast 1 problem!



Just nu när jag skriver detta så skiner solen utanför fönstret. Elvira sover och jag har en skön ensamtid! Musiken flödar i hörlurarna och livet är bara skönt. Inget som tynger....förutom 1 sak! Min mage :( Finns ju 1000 sätt att göra något åt den men jag gör det inte. Huvudet kanske inte är redo? Jag vet inte. Jag håller på med träning och kost i cirka 3 dagar sen slutar jag och så går jag upp de lilla jag gick ner. Ska komma på något sätt att tävla mig fram till min vikt. Jag älskar att tävla och har en Tävlarskalle med stor T. Jag har svårt att klara av mål men om jag tävlar så kommer målet bli av automatiskt. Syrran har erbjudit sig att tävla med mig. Vi får se hur det slutar. Ska bannemig väga under 60kg innan Thailandresan.
-
Å eftersom solen skiner blir det långpromenad idag :)

3 kommentarer:

  1. Köp ett Nintendo DS Lite, och köp spelet My healthy coach - Manage your weigh. Så är de typ massa utmaningar å sånt, så t.ex. att man måste gå ett visst antal steg med stegräknare och sen koppla in den i DS:et, innan man får fortsätta göra utmaningar å sånt! Aaas kul !! :P Man får då en stegräknare till spelet som man kan koppla till DS;et då.. Vill ha!!! Men har ett nyare DSi, så kan inte använda de spelet =/
    Man kan ju köpa ett DS Lite begangat rätt billigt, eftersom de är så gammalt nu. Men lätt värt de =)

    /Rebecka

    SvaraRadera
  2. Jag är medlem på viktklubb.se, har gått ner ca 4 kg nu så :) kanske nåt för dg?

    SvaraRadera
  3. Viktklubb är det som fungerar för mig men så är jag ju lite maniskt lagd.. Har väl gått ned typ tio kilo sedan förra våren och jag har knappt rört på mig sedan början av sommaren eftersom jag började läsa på komvux. Visst, det är en liten slant varje månad men man behöver inte ens tänka utifall man känner för det eftersom det finns veckomenyer och veckoträning att använda om man känner för det.

    Jag har även receptet på den godaste vegetariska lasagnen någonsin som gör att man får massor med kalorier över! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist