söndag 27 februari 2011

ojsan!

Fick ett ryck och handlade åter igen en UV-lampa och tillbehör på detta ;) På tradera köpte jag ett helt kit för 600:- och sålde sen det till en vän. Efter att ha suttit och sökt och jämfört och köpt från olika säljare på Ebay.com lyckades jag få ihop ett startkit för 205:-. Är helt slut i huvudet men nöjd. Så nu ska jag ge det ett nytt försök igen :) Här är bilder på grejerna jag köpt idag :)

Fick bli en UV-lampa som har mindre watt och är mindre i storleken.

Gel & så

Elektriskfil som går på batteri.

Och en nagelklippare :)


Spännande att se om jag klarar av de bättre denna gången.
Men kommer nog fortsätta med vanliga lösnaglar också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist