måndag 14 februari 2011

Tv..igen!

Ja sitter här igen! Fast känner mig värd det! Precis klar med stor städningen i våran lgh! Stolt över mig själv! :D har bara tvätt kvar, den går ju inte att skynda på! Å precis när jag var klar så somnade vira! Så jag bara njuter till Max! :) Hoppas på att få lite bättre ordning på mitt skrivbord i veckan! Där ser inte vackert ut! Men för mig räknas de inte som våran lgh! De är min hörna och där får de se ut som de vill! I den hörnan kan jag vara kreativ å där finns inga måsten! Men eftersom jag inte har mycket plats kvar att jobba på kanske man skulle ordna upp lite! Ska se om jag kan skaffa mig små lådor att sortera allt i :)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist