söndag 6 februari 2011

ge mig vår å sommar!

måste börja fota igen! vet knappt var jag har min älskling!! min älskade canon! :D brukar inte kunna hålla fingrarna i styr när våren och sommaren kommer iaf ;)
-
Träning update: vart sjuk :( nästan 39graders feber. Å som sagt hosta å tät näsa. Men har iaf förökt äta så nyttigt jag kan å promenader så mycket som möjligt. Men får nog bli hård diet 1 vecka eller 2 för jag börjar bli deppig över att de inte händer något. Ligger och väger fram och tillbaka på samma vikt hela tiden. 1kg upp å 1kg ner osv :/

1 kommentar:

  1. fin blogg!
    Ny tävling i min blogg "Veckans outfit" Det står precis hur du gör på min blogg för att vara med och tävla, en vinnare utses inom 1 vecka! :) Lycka till!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist