lördag 19 februari 2011

hästbilderna


Här är hästbilderna. Alla hästar är inte syrrans :P Tinkrarna och Nordsvensken är hennes. Dom andra hästarna ville följa med till den fina platsen i hagen vi hittade när vi skulle fota Angel :P Men men så är det. Fick fotat alla hästar trodde jag. Men missade visst en, så han är bara ,med lite i bakgrunden. Jag har också upptäckt att jag inte helt säkert kan namnen riktigt eller stava till dom. Så ni som vet får väl rätta mig ;) Nu till bilderna :)
-
Börjar väl med syrrans häst Zodiak.




Walle! Jag gillar ljuset :)





Twingo och Hubbe :)
Försökte med gruppfoto men gav snabbt upp ;)

Angel och Twingo! :)


En av tinkrarna, Angel !
(Lollo jag blev inte glad på oss när jag såg de där "repet" hänga där över manen! :/)



Lollo och hennes häst Baltazar




Baltazar! Min favorit bild! Älskar enkelheten :)


1 kommentar:

  1. Snyggt jobbat Amanda, du hade tur att Twingo inte tryckte upp mulen i kameran. Han brukar gilla fotografering ;-). Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist