söndag 26 september 2010

fotona :)

Så spännade detta är! Har inte fotat på jätte länge! Så blev så glad att det gick så bra och att jag har något photoshop iaf, även om det inte är bästa. Men kommer väldigt långt med Photoshop Elements 8.0. Vill mest ha möjligheten att ändra ljus och snygga till bilderna. Fin slipa dom liksom ;) Hoppas ni gillar dom!
(sista har jag klart tagit inomhus och inte ute på promenixen ;D hehe)






Använder min trogna Canon EOS 400D [KäRLeK]

Lägg gärna en kommentar om vad ni tycker! :)


3 kommentarer:

  1. Jättefina bilder ju :) fast svampbilden ser lite så där spöklig ut men den va häftig ;) / Ida

    SvaraRadera
  2. Konst Adi! Det är konst! Konst är konstigt ;)

    SvaraRadera
  3. Flugsvampen var jättesnygg! :D Och med det menar jag inte att de andra var dåliga men jag är svag för flugsvampar. =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist