måndag 6 september 2010

besök dag

Jag tycker inläggen blir så mycket trevligare med bild.
Men hade ingen på både Adi och Vicke.
Så jag snodde denna från Karin på fejjan!




Jag vaknade först av att syrran ringde och väckte mig. Någon timme senare ringde pappa och berätta att han var ledig. Så 30min senare anlände han med revben, kyckling, frallor, munkar, cocosbollar och lite annat. Vi åt och tog en promenix. Sen var det dags för pappa att åka hem. Men jag behövde inte vänta länge innan jag fick besök av två sköna brudar! :) Adi och Vicke!!!!! Riktigt trevligt. Blev riktigt glao :)

Imorgon ska jag nog tvätta massa hade jag tänkt! Får se vad man känner för och orkar. Den tiden man får över brukar oftast spenderas i soffan vid datorn och tv:n tyvärr. Men jag orkar inget annat. Att vara mamma är underbart och hårt!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist