tisdag 21 september 2010

gekås tripp med Matilda

Iväg och väga Elvira idag på morgonn! Hon väger nu 6440g och är 84cm lång! 84!! Nej nej hon som mätte kollade fel Elvira är 20cm kortare. Sen var det meningen att jag å Matilda som var med på BVC skulle till gekås! Men icke, jag hade glömt att jag skulle vara på föräldrargruppen direkt efter å barnpsykologen skulle komma med . Så vi gick dit först å sen bar det iväg. Blev visst lite dyrare än tänkt men men! Nya nagel grejer blev det och förvaring till grejerna! Börjar arta sig med grejer :) nu är vi hos Matilda och Kim . Vi har precis ätit tacos och nu är det filmen kick as som rullar! Sen blir det väl hem å sova!

1 kommentar:

  1. så stor min lilla älskling har blivit:) Men 84 cm kändes ju lite väl långt:)
    Du vet att mina naglar alltid är frivilliga provdockor för dina idéer vad gäller lösnaglar:P

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist