söndag 26 september 2010

härlig söndag! :)

Började att Jimmy var bakis som fan ! :/ Inte många knop på den gubben imorse! Men eftersom vi skullle åka och titta på ett Fiskareheden hus i Veddige så var det bara för honom att gå upp! Så vi åkte dit med min mor och far! Helt okej hus! inte ett sådant hus vi ska bygga men är samma leverantör :) Sen hem och vänta på sista personern som skulle titta på lägenheten. Blev 3st tittar! Så nu börjar det kännas att vi ska flytta :) Sen fick jag super sug att gå ut, mest för jag var foto sugen då jag inte haft min kamera på länge! Så hela familjen + katten Jens, vi gick 1h runda! Mycket nöjd. Blev till och med nöjd med många av bilderna även om det var mörkt och jag fick använda blixt så bara motivet närmast lystes upp på dom flesta. Men som sagt vissa blev jätte bra. Så ska sätta mig och fixa små saker i photoshop. Kanske mixar rejält med några med! :) får se vad det blir, kommer klart upp här! :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist