fredag 3 september 2010

Lgh!

I onsdags sökte jag en lägenhet i Himle. Precis där vi vill bo sen :) och igår, torsdag, fick vi visning. Har ingen aning om vilken placering vi har för det får man ju inte reda på. Eller jag hittar inte det iaf. Så på söndag ska vi iaf åka och kolla på den. Se om den har bra planlösning eftersom vi isf flyttar från 3rok som är 77 stor till 2rok som är 65 stor. Men vi kommer spara mycket pengar på detta så vi kan spara pengar till huset vi ska bygga inom en snar framtid. Det ska vara klart tills Elvira behöver ett eget rum iaf. Så det är ju bara att hålla tummarna :D Om vi får den är den ledig 1nov! :D :D :D :D Ja jag är glad och jag vill flytta till himle ;)Har bara väntat och väntat på att det skulle komma en ledig lägenhet där!

1 kommentar:

  1. Jo jag har sett hennes blogg innan, följer den nämligen ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist