onsdag 8 september 2010

Onsdag

Jimmy kom hem vid 11 igår och hade ledigt till eftermiddagen! Så vi tog en tripp till Gekås. Blev byxa och tröja till mig. (trodde aldrig jag skulle hitta så snygga braller där). Jimmy köpte 15st cd-skivor med AC/DC. Sen blev det lite andra prylar som vanligt. Fick även köpt en julklapp. Bara såg den och visste direkt vem som skulle ha den :) Så nu är 4st julklappar klara :D Sen var vi hos fam. Svensson och tittade på idol och åt lite glass :)


Idag ska jag iaf på babymassage. Så ska snart väcka Elvira och packa klart grejerna. Ska bli riktigt kul att testa detta :) Sen ska jag hem och städa. Har testat det massa gånger och det är lika tråkigt :(

Imorgon är det sista dagen för att säga om man vill ha lägenheten. Så på fredag eller på måndag borde vi få reda på om vi fått den! Hoppas hoppas! :)

2 kommentarer:

  1. det var väl lagom många skivor:) Och jag vet städning verkar aldrig bli roligt!
    Ni kommer väl i helgen när jag är hemma med?:)

    SvaraRadera
  2. vi får se vad som händer men inte omöjlgt! brukar ju vara där!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist