måndag 13 september 2010

JAAAA! :D

åh vet inte vad jag ska börja! Klockan är just nu 11:20 och dagen har varit underbar. Hur kommer den att sluta om det fortsätter såhär! oj oj en riktig guld-dag! :D ska berätta från början!


Vaknade lite lätt av att Jimmy pussade mig hejdå som han alltid gör. Jag somnade om som jag inte alltid gör efter det. Vaknade sen vid 8 och gick upp och åt frukost. Sen var det dags för Elvira. Hon åt så snällt. Det var en härlig morgon helt enkelt. Jag slängde sen på mig mina nya skor och gick ner till stamnaredskrysset (6km dit och hem). Precis som jag tänkt hela helgen. Inte alltid jag gör det jag tänkt. Belönade mig där med 3 lotter. Tänkte köpa 2 men så var det bara en stackare kvar så vad gör man ?! ;) Så ska skrapas sen! När jag är på G hem får jag ett sms av älsklingen som vet att jag är ute och går. Han skriver att jag är hurtig och duktig. Då blir man ju hur glad som helst. Men det kommer mer. När jag är halvvägs hem ringer ett konstigt nummer. Men jag svara ändå.
I luren säger dom: Hej jag ringer från Derome Förvaltning.
Damen i luren låter varken glad eller ledsen så jag antar att vi inte fick lägenheten. Men då säger hon: Jag undrar om ni fortfarande är intresserade av lägenheten i Himle.
Jag: Åååhh jaaa!! Vad jag har väntat!! ååh va kul!

Så vi flyttar den 1nov kanske tidigare om det går. Så underbart! Det ända jag kommer sakna med Valinge är diskmaskinen (vi kan inte ha det i Himle) och Matilda!! Men diska får man stå ut med och Matilda och jag kan ju träffas ändå!

ÅÅÅH! Är super glao! nu ska jag skrapa lotterna :D wiiiie!

4 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!!!! Då får ni börja packa nu då:)

    SvaraRadera
  2. ja det ska jag! ta lite varje dag! :) bara skaffa lådor! :D

    SvaraRadera
  3. Himla kul :) hoppas du vinner några miljoner på dina lotter oxå ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist