fredag 10 september 2010

nu jävlar!

ja precis nu jävlar! Nu ska magen och kilona bort! Min senaste LCHF gick ju sådär men jag skyller på lingonveckan!! Men nu SKA jag göra det. Tänker endast fuska på kalas för jag orkar inte förklara och hålla på. Sen ska jag ut å gå mer regelbundet kanske efter Elviras frukost och på eftermiddagen! Ta rundan på 1h. Ska även fråga syrran om lite styrkeövningar. Hon är bra på sånt och mat! Ja allt sånt! Så det är skönt man har henne :)
Så tänkte införskaffa nya skor. Dom skall tydligen träna både rumpa och ben när man går. Ni har säkert sätt dom på reklam på TV. Vet inte om dom funkar men är dom sköna att gå i så blir väl det bra bara det! :) Att ha ballerinaskorna är inte det bästa och mina andra skor är inte riktigt vattentäta! Ni ser dom här ovan :) jag vill ha svarta eller något diskret och att dom ser så mycket ut som en vanligt sko och inte träningssko! Denna vita är dock väldigt snygg! :)


Så börjar väl på måndag!
Bilderna hittade jag på: www.stadium.se

1 kommentar:

  1. althera heter den, den är mjölkfri.. Roxanna får ont magen av den vanliga.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglista.se Blogifer Blog Toplist